Volné ubytování

Produkty CR

Produkty cestovního ruchu Koruny Vysočiny vychází ze strategických dokumentů naší destinace i krajské centrály Vysočina Tourism. Díky produktům se snažíme o posílení naší pozice na trhu, propojujeme jednotlivé partnery v cestovním ruchu, čímž naplníme naše rozvojové cíle.

Všechny produkty pravidelně promujeme v rámci našeho FB profilu včetně placené propagace daných příspěvků.

Produkty jsou rovněž obsahem naší inzerce a PR článků, které pravidelně zveřejňujeme.

Návštěvníci se k produktům dostanou přímo z hlavní stránky přes záložku "Tématické výlety"
https://www.korunavysociny.cz/tematicke-vylety

Produkty mají své místo také hned v úvodním karuselu domovské stránky našeho webu, kde rotují fotografie

 

Zážitková karta

Název: Zážitková karta Koruny Vysočiny
Přínos/obsah produktu: Podpora ubytovatelů, provozovatelů atraktivit a stravovacích zařízení v celé destinaci. Karta je připravena tak, aby návštěvníkům pomohla plánovat výlety v rámci destinace. Podpora kompletního území destinace, získání kvalitních marketingových dat o pohybu turistů. Vytvoření konkurenční výhody nad dalšími regiony Vysočiny.
Komponenty/skladba produktu: Jako akceptační místa jsou osloveni všichni provozovatele atraktivit v destinaci, půjčovny, restaurace atd. Jako výdejní místa jsou osloveni všichni ubytovatelé v destinaci.
Komunikační témata - hodnota pro návštěvníka: Návštěvník si musí užít dovolenou v Koruně Vysočiny naplno a musí dostat i něco navíc. Jedná se o slevu nebo zážitek, který návštěvník ubytovaný mimo destinaci nedostane. Návštěvník dostane defacto průvodce aktivitami v Koruně Vysočiny.
Spolupráce na stanovení a rozvoji produktu: DMO Koruna Vysočiny z.s., Akceptační místa, Výdejní místa.

Microsite: https://www.korunavysociny.cz/zazitkova-karta

Náš cíl je vytvořit průvodce pro ubytované turisty v Koruně Vysočiny. Vytvořit tak model spolupráce mezi jednotlivými subjekty bez rozdílu velikosti poskytovatele služeb nebo ubytovatele. Do projektu jsou zapojení poskytovatelé placených atrakcí a ubytovate. Karta je určena pro turistu, který bude v Koruně Vysočiny ubytovaný. Ubytovatelé nabízejí tyto kartičky svým ubytovaným hostům a slouží jako průvodce, kam za zážitkem v Koruně Vysočiny. Karta částečně supluje informační centrum, uvádí přehled aktivit v okolí. Ubytovaný turista dostane na hotelu karty. Navštíví atrakci, kde tu kartu může využít, při placení ji odevzdá. Následně provozovatel bude mít přehled, kolik turistů díky kartě navštívilo jeho zařízení a případně kolik slev bylo poskytnuto a naopak, budete vědět, kam vaši turisté nejčastěji směřují. Karta je označena z jedné strany názvem hotelu. Zajistíme tak statistiku a přehled.
V rámci komunikace produktu využíváme naše sociální sítě a sociální sítě Vysočina Tourism. Zážitkovou kartu propagujeme v online prostoru (sponozorované příspěvky, ppc). Samozřejmostí jsou i inzerce do tištěných médií.

https://vysocina-news.cz/koruna-vysociny-ocekava-rok-2021-jako-nepriznivy-zlepseni-by-mohl-prinest-az-rok-2022/

https://www.kudyznudy.cz/aktuality/zdarma-a-vyhodne-vysocinou

https://zdarsky.denik.cz/zpravy_region/zazitkova-karta-prinese-turistum-slevy-a-vyhody-i-pri-lyzovani-na-harusaku-20201.html

https://www.jihlavske-listy.cz/clanek33669-vysocina-nabidne-turistum-v-lete-zazitkove-karty-a-detem-cestovatelske-souteze.html?komentare=novy

https://www.vysocina.eu/zazitkova-karta-v-korune-vysociny

 

Santiniho šifra

Název: Santiniho šifra
Přínos/obsah produktu: Podpora jižní části destinace, která je méně exponovaná. Přivede návštěvníka do méně navštěvovaných lokalit. Naším cílem bylo vytvoření programu na více dní a tím rozšíření nabídky této oblasti. Představení významné části historie regionu. Napojení na další zajímavosti v okolí a na stravovací zařízení.
Komponenty/skladba produktu: Unikátní místa vystavěná architektem Santinim. Navázání na další aktivity v okolí staveb.
Komunikační témata - hodnota pro návštěvníka: Propojení dovolené se edukací. Poznání úžasných staveb, které navazují na slavnou Zelenou horu, památku UNESCO. Díky fotografiím dokonalé barokní architektury, která nejsou známá, si návštěvník odnese ideální fotografie pro své sítě. Je to i skvělý tip na výlet. Vytvoření vztahu k Vysočině.
Spolupráce na stanovení a rozvoji produktu: DMO Koruna Vysočiny z.s., Zámek Žďár nad Sázavou, Římskokatolická farnost Žďár II, hospůdka Na Návsi, Westernové městečko Šiklův mlýn, hostinec Trakalka, Muzeum panenek Bobrová, restaurace Alvarez, hostinec Pod Klenbou, hostinec Tálský mlýn, hostinec Táferna, Efko, Santini300

Microsite: https://www.korunavysociny.cz/tematicke-vylety/santiniho-sifra

Hlavním cílem tohoto produktu cestovního ruchu je vybudování vztahu k Vysočině prostřednictvím úžasné architektury, kterou nám tu zanechali naši předci. Cílíme na rodiny se staršími dětmi. Pro návštěvníky jsme připravili putování méně zatíženou částí destinace, na cílové body jsou navázané i další doporučené výlety v okolí. Rovněž upozorňujeme návštěvníky na místa, kde se v okolí mohou najíst. Naším cílem není, aby se hra dala stihnout za jeden den, ale chceme, aby si putování užili a rozložilo ho do několika dní. Díky odevzdání hrací karty dostaneme zakladní marketingové informace, odkud návštěvníci jsou a jejich e-mailovou adresu, kterou následně můžeme využít k další komunikaci.
V rámci komunikace produktu využíváme naše sociální sítě a sociální sítě Vysočina Tourism. Santiniho šifru propagujeme v online prostoru (sponozorované příspěvky, ppc). Samozřejmostí jsou i PR články do médií.

https://www.vysocina.eu/santiniho-sifra

https://servix.idnes.cz/newspaper/download.aspx?h=e6da61c3-bb4e-4d36-b868-062bd19f23d1

https://living.iprima.cz/vydejte-se-na-magicka-mista-vysociny-objevte-se-diky-santiniho-sifrovaci-hre-113202

https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/hra-turiste-santiniho-sifra-zdar-nad-sazavou-vylet-vysocina-architekt-santini.A220627_671285_jihlava-zpravy_mv

https://www.zdarskypruvodce.cz/santiniho-sifra-odhali-magicka-mista-koruny-vysociny/

https://www.obcasnik.eu/koruna-vysociny-pripravila-rodinnou-hru-santiniho-sifra/

https://www.korunavysociny.cz/images/stories/88-89.pdf

A další výstupy, které je možné najít zde: https://www.korunavysociny.cz/propagace-a-marketing/marketinogove-aktivity

Putování s Vodomilem

Název: Putování s Vodomilem Korunou Vysočiny
Přínos/obsah produktu: Podpora rozvíjející části destinace - Bystřicka. Přivede návštěvníka do méně navštěvovaných lokalit. Naším cílem bylo vytvoření programu na více dní a tím rozšíření nabídky této oblasti. Nabídkou propojujeme veřejné i soukromé subjekty, které jsou unikátní v naší destinaci.
Komponenty/skladba produktu: Tradiční řemesla, muzea a edukační centra.
Komunikační témata - hodnota pro návštěvníka: Návštěvník objeví tajemné artefakty Koruny Vysočiny. Poznávací hra díky které návštěvníci poznají nová místa destinace, které nejsou tak známá. Navázání na tradice.
Spolupráce na stanovení a rozvoji produktu: DMO Koruna Vysočiny z.s., Městské muzeum Bystřice nad Pernštějnem, Centrum EDEN, Depozit - Muzeum veterán TATRA klub Bystřice n. P., Modrotisk Danzinger, Expozice mincovního pokladu.

Microsite: https://www.korunavysociny.cz/tematicke-vylety/putovani-s-vodomilem

Putování s Vodomilem je tradiční záležitostí především pro Bystřicko, tento produkt se letos zaměřil na téma Tajemné artefakty. Návštěvníka provede 5 místy, kde mohou poznat hisotiri a tradice tohoto regionu. Díky hrací kartě dostane i slevy na vstupy do daných objektů.
Propagace tohoto produktu využívá několik kanálů. Jedná se především o placenou online kampaň na sociálních sítích, dále byl v regionu Jihomoravského kraje pouštěn rádiový spot s pozvánkou na putování po dobu několika týdnů. Dalším kanálem jsou PR články.

https://vysocina-news.cz/putovani-s-vodomilem-na-bystricku-v-plnem-proudu/

https://www.novinky.cz/vase-zpravy/clanek/vydejte-se-s-vodomilem-za-krasami-bystricka-322183

https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/turistum-letos-budou-vladnout-mocni-a-bohati-pernstejnove.A120130_1724571_jihlava-zpravy_bor

A další výstupy, které je možné najít zde: https://www.korunavysociny.cz/propagace-a-marketing/marketinogove-aktivity

Putování po starých sklárnách

Název: Po stopách dávných sklářů Koruny Vysočiny
Přínos/obsah produktu: Podpora cestovního ruchu mimo sezónu. Rozložení návštěvnosti do méně vytížených míst destinace. Individuální turistika bez ohledu na otevřené památky. Navázání na krajské téma Vysočina sklářská. Produkt koresponduje s požadavkem ubytovatelů, kteří mají zájem cílit na seniory a prázdná hnízda.
Komponenty/skladba produktu: Místa spojená se sklářskou historií, sklářské hutě, galerie, muzea, tradiční lidová architektura.
Komunikační témata - hodnota pro návštěvníka: Vytvoření několika výletů pro různé druhy dopravy. Vždy se jedná o celodenní výlet s kompletním intinerářem. Odpočinek pro každého. Navázání na tradice.
Spolupráce na stanovení a rozvoji produktu: DMO Koruna Vysočiny z.s., Sklářská huť U Hrocha, Sklářská huť Karlov, Horácké muzeum, Horácká galerie, Zámek Žďár nad Sázavou, Regionální muzeum Žďár nad Sázavou, Cyklo Sport Milan Šlech, Servis jízdních kol Tomáš Procházka, ELEKTROKOLA.CZ, Cyklo Chlubna, Cyklo Moravec, Cykloservis Vysočina, Velosport Zach

Microsite: https://www.korunavysociny.cz/tematicke-vylety/stare-sklarny-koruny-vysociny

Hlavním cílem tohoto produktu cestovního ruchu je připravit vícedenní program pro starší návštěvníky, kteří mají rádi tradice, mlebné vesničky a krásnou přírodu. Připravili jsme několik výletů po překrásné krajině CHKO Žďárské vrchy, kde hlavní roli hraje sklářské řemeslo. Putování návštěvníci mohou spojit také s objevováním úžasných míst a tras, které nejsou turistům a výletníkům příliš známé. Na své si přijdou nejen milovníci pěších i cyklo výletů, ale i ti, kteří rádi dojedou na místo autem.

Propagaci produktu cílíme částečně na Facebook, ale především se zaměřujeme na PR články.

https://www.topmoments.cz/clanek/3391-tip-na-zimni-vylet-na-zamek-do-lyzarske-stopy-nebo-za-krehkou-krasou-skla

https://lifestylenews.cz/vydejte-se-po-stopach-sklaru-krasnou-vysocinou/

https://pelhrimovsky.denik.cz/ctenar-reporter/cestou-za-umeleckymi-skvosty-vydejte-se-po-stopach-sklaru-krasnou-vysocinou-2022.html

https://tzonline.cz/cestovani/tipy-na-vylet-po-vysocine-s-detmi-do-prirody-i-za-kulturou/

A další výstupy, které je možné najít zde: https://www.korunavysociny.cz/propagace-a-marketing/marketinogove-aktivity

Putování za sochami Michala Olšiaka

Název: Putování za sochami Michala Olšiaka Korunou Vysočiny
Přínos/obsah produktu: Podpora velké části regionu i mimo sezónu. Rozložení návštěvnosti do méně vytížených míst destinace. Individuální turistika bez ohledu na otevřené památky. Podpora podnikatelských subjektů.
Komponenty/skladba produktu: 20 míst v destinaci a jejím okolí, kde jsou sochy Michala Olšiaka a jsou volně přístupná.
Komunikační témata - hodnota pro návštěvníka: Poznávací hra díky které návštěvníci poznají nová místa destinace, které nejsou tak známá. Navíc díky rodinným fotografiím z unikátních míst, si návštěvník odnese ideální fotografie pro své sítě. Prostřednictvím soch seznamujeme turistu s místními zajímavostmi.
Spolupráce na stanovení a rozvoji produktu: DMO Koruna Vysočiny z.s., hotel Leopold, Račínská hospůdka, Restaurace Najdek, Šlakhamr, Restaurace Na Ranči, Restaurace Na divočině, Cukrárna U tří hvězd, Občerstvení Pilák, Hotel U hrocha, Restaurace Karlov, Restaurace Polnička, Restaurace Stanice lyžařů Fryšava, Penzion U Pazderů, Hotel U Loubů, Krčma Na náměstí, Hotel PAvla, Hotel U Labutě, Restaurace U Pasáčka, Centrum Vagón, Lukostřelba Škrdlovice, Zmrzlina Nížkov, Restaurace Alvarez, Penzion Jámy, Balónový hotel Radešín, Moře u rybníku Řeka, Penzion U Kubínů, Centrum EDEN, Restaurace Harenda, TIC Přibyslav, TIC Nové Město na Moravě, TIC Bystřice nad Pernštějnem, Památník Karla Havlíčka Borovského.

Microsite: https://www.korunavysociny.cz/tematicke-vylety/putovani-po-sochach-michala-olsiaka

Hlavním cílem tohoto produktu cestovního ruchu je připravit vícedenní program pro rodiny s dětmi. Jedná se o turistickou hru, která provede návštěvníky Korunou Vysočiny. Hra je určená nejen pro rodiny s dětmi. Velmi často se sochy stávají cílem i pro dospělé. Návštěvník se dozví spoustu zajímavostí o okolí, ve kterém se sochy nachází. Turistická hra je navázaná na sbírání razítek, které jsou primárně umístěny do restaurací, čím chceme podpořit místní podnikatele.  Díky odevzdání hrací karty dostaneme zakladní marketingové informace, odkud návštěvníci jsou a jejich e-mailovou adresu, kterou následně můžeme využít k další komunikaci. 
V rámci komunikace produktu využíváme naše sociální sítě a sociální sítě Vysočina Tourism. Instagramovou stezku propagujeme v online prostoru (sponozorované příspěvky, ppc). Samozřejmostí jsou i PR články do médií.

https://www.vysocina.eu/putovani-po-sochach-michala-olsiaka-v-korune-vysociny

https://www.regiontourist.cz/co-podniknout/sochy-michala-olsiaka/

https://kladensky.denik.cz/ctenar-reporter/tip-na-vylet-putujte-vysocinou-za-sochami-michala-olsiaka-20220710.html

https://www.jihlavske-listy.cz/clanek33375-putovani-za-sochami-michala-olsiaka-uspelo-v-republikove-soutezi.html

https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/sochy-vytvarnik-michal-olsiak-koruna-vysociny-soutez-plastiky-zdarsko.A200721_560421_jihlava-zpravy_evs

A další výstupy, které je možné najít zde: https://www.korunavysociny.cz/propagace-a-marketing/marketinogove-aktivity

Instagramová stezka

Název: Instagramová stezka Koruny Vysočiny
Přínos/obsah produktu: Podpora rozvíjející části destinace - Bystřicka. Přivede návštěvníka do méně navštěvovaných lokalit. Naším cílem bylo vytvoření programu na více dní a tím rozšíření nabídky této oblasti. 
Komponenty/skladba produktu: Unikátní místa s krásnou přírodou a úžasnými výhledy.
Komunikační témata - hodnota pro návštěvníka: Propojení dovolené se sociálním statusem na profilech návštěvníků. Díky nádherným fotografiím z krásných míst, která nejsou známá, si návštěvník odnese ideální fotografie pro své sítě. Je to i skvělý tip na výlet. Vytvoření vztahu k Vysočině.
Spolupráce na stanovení a rozvoji produktu: DMO Koruna Vysočiny z.s., Údolí Svratky, z.s., Adrex Base Camp, Ledová stěna Vír, z.s., Forest Resort, Restaurace hotelu Vír, Restaurace Zubr, Restaurace Pod Věžičkou, Restaurace Harenda

Microsite: https://www.korunavysociny.cz/tematicke-vylety/instagramova-stezka

Hlavním cílem tohoto produktu cestovního ruchu je sdílení zážitků a krásných míst z naší destinace. Cílíme na mladší skupinu návštěvníků (uživatele Instagramu). Díky prezentaci zážitků nám návštěvníci pomáhají šířit obsah na sociálních sítích a budovat tím povědomí o naší turistické oblasti. Pro návštěvníky jsme připravili výlety s doporučením těch nejfotogeničtějších míst, které znají jenom místní.
V rámci komunikace produktu je využíván jednotný hashtag #instakorunavysociny, podle kterého lze obsah najít na jednotlivých sociálních sítích. Instagramovou stezku propagujeme především v online prostoru a snažíme se ji nabízet i přes influencery. Samozřejmostí jsou i PR články do médií.

https://zdarsky.denik.cz/zpravy_region/instagramova-stezka-turiste-nejkrasnejsi-selfie-20200713.html

https://lifestylenews.cz/instagramova-stezka-plna-prirodnich-fotokoutku/

https://vysocina.rozhlas.cz/turisticke-stezky-po-fotogenickych-mistech-nekolik-jich-je-na-zdarsku-8409890

https://www.maminka.cz/clanek/podzimni-prazdniny-se-blizi-tady-jsou-super-tipy-kam-se-vydat-s-detmi-na-vylet

A další výstupy, které je možné najít zde: https://www.korunavysociny.cz/propagace-a-marketing/marketinogove-aktivity

Výlety s vůní kávy

Název: Výlety s vůní kávy
Přínos/obsah produktu: Podpora provozovatelů atraktivit a stravovacích zařízení v celé destinaci. Produkt je připraven tak, aby návštěvníkům pomohl plánovat výlety v rámci destinace. Podpora kompletního území destinace.
Komponenty/skladba produktu: Krásná místa Koruny Vysočiny dosažitelná pěšky, vyhlášené kavárny. Atraktivity v okolí.
Komunikační témata - hodnota pro návštěvníka: Vytvoření sady výletů pro peší turisty. Vždy se jedná o celodenní výlet s kompletním intinerářem. Odpočinek a poznání pro každého. Vhodné pro gastroturistiku.
Spolupráce na stanovení a rozvoji produktu: kavárna Franqueza, Cukrárna U Tří hvězd, Zámecká kavárna, František&Josef Café, M&A Bu Cafe, Testcentum Sun’s caffé, kavárna Stalingrad, kavárna Kafíčko, The Black Cup, Kafé 133, kavárna Kovářova kobyla, Cukrárna Milena, Penzion U Peňázů, Kavárna Hofr, Penzion Zubr, P Café, Ve Víru mlsání, kavárna Tři lipky

Microsite: https://www.korunavysociny.cz/tipy-na-vylet/vylety-s-vuni-kavy

Hlavním cílem tohoto produktu cestovního ruchu je připravit program pro návštěvníky, kteří mají rádi nenáročné procházky, mají rádi více turistických zajímavostí po cestě a hlavně si dopřejí výbornou kávu a něco sladkého k tomu.
Chceme ukázat, že každý náš region je jedinečný a unikátní, ale dokonale se doplňujeme a vytváříme místo pro úžasnou dovolenou, kde si vybere opravdu každý.
V rámci komunikace produktu využíváme naše sociální sítě a sociální sítě Vysočina Tourism a PR články.

O Koruně Vysočiny

Jsme úžasná destinace od Žďárských vrchů po hrad Pernštejn. Naším cílem je přilákat a udržet si nové i stávající návštěvníky všech věkových kategorií po celém našem regionu.

O naší práci si můžete více přečíst zde. Naleznete tady informace o našem spolku, našich členech, marketingových aktivitách nebo projektech, které jsme s partnery pro vás připravili ...

Destinační společnost Koruna Vysočiny
Příční 405
593 01 Bystřice nad Pernštejnem
IČ: 044 15 868
Nahoru