Má tak malá destinace šanci uspět?
Cestovní ruch je v souvislosti posledních měsíců hodně skloňován. Ztráty jsou obrovské a často nenávratné. Na druhou stranu situace nikdy nebyla příznivější pro tuzemský cestovní ruch, zejména v regionech jako je ten náš.
Současný turista již neřeší své standardní problémy, kde se ubytuje, kde se nají a kam se na dovolené podívá. Hlavním tématem se stala bezpečnost a to nám dává jedinečnou příležitost nastartovat cestovní ruch tady u nás. Ukázat, že náš region přesně tyto požadavky splňuje. V Novém Městě na Moravě funguje již roky Turistické informační centrum. Jeho úkolem je poskytnou skvělý informační servis přicházejícím turistům i místním občanům. Zodpovědnost nad budováním značky, marketingovými aktivitami nebo organizací novinářských press tripů přebírá Koruna Vysočiny. Naším úkolem je spojit sílu celého regionu, ať už se jedná o společnost zřizovanou městem, podnikatelem nebo sdružením a představit ji „tetě z Karlových Varů" a upoutat její pozornost natolik, aby se rozhodla svoji vytouženou dovolenou strávit u nás. Jaké budou naše další aktivity? Všechny naše regiony se dohodly na jednotných webových stránkách pro turisty. To bude jednak pro návštěvníky přehlednější, protože najdou vše potřebné na jednom místě a městům to bude v budoucnu šetřit náklady v rozpočtech. Dalším společným krokem všech regionů je spojení marketingu, jeho koordinace a optimalizace v rámci celé Koruny Vysočiny. Posledním, neméně důležitým rozhodnutím, je vydávání společných propagačních materiálů napříč celou Korunou Vysočiny. Turista nezná hranice regionů a našim cílem je, udržet ho u nás déle než jen jeden den. Naše webové stránky jsou i pro vás! Nabízíme vám inspiraci a tipy na výlety. Sledujte náš Facebook #Koruna Vysočiny.